Note i akordi

srijeda, 19.09.2007.

OLIVER - OPROSTI MI PAPE

F C7 F
Rekli su mi najgore o tebi
F C7 F
Nisu nikad prićali o sebi
Bb F
Rekli su mi ono ća su tili
C7 F
Virova san,stariji su bili
Bb F
Rekli su mi ono ća su znali
C7 F
Virova san jer san bija mali


F Bb
Oprosti mi pape
Bb F
Sve te grube rići
C7
I moj život sada
F
Na tvoj život slići


/ponavlja se na ostalim stihovima/

Rekli su mi da si svugdi bija
Rekli su mi da si puno pija
Rekli su mi ono ća su tili}
Virova san stariji su bili}2x

Oprosti mi pape
Sad razumim tebe
Gledan tvoju sliku
Gledajući sebe

Rekli su mi da si ženske ljubi
Na kartama da si šolde gubi
Rekli su mi ono ća su znali
Virova san jer san bija mali

Oprosti mi pape
Ća san druge sluša
Ja san,pape,isti
Jer san život kuša

Rekli su mi da si psova Boga
Rekli su mi prikoviše toga
Rekli su mi ono ća su znali
Virova san jer san bija mali

19.09.2007. u 10:32 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač