Note i akordi

srijeda, 19.09.2007.

Zlatko Pejaković - Svirajte mi pjesmu njenu

A E A
Tiho, tiho braćo tamburaši, tiho da ne probudite nju
E A
neka strune zazvone polako, da me sjete kad je bila tu.

A D E A
ref: Svirajte mi pjesmu njenu, pjesmu koja nanosi mi bol
D A E A
volio sam ja tu ženu, više nego život svoj.
A D E A
Svirajte mi pjesmu njenu, pjesmu koja nanosi mi bol,
D A E A
a kad suze za njom krenu, svirajte mi pjesmu njenu.

Tiho, tiho braćo tamburaši, tiho da je ne probudite,
a u zoru kad budem zaplako, to će biti oproštaj od nje.

19.09.2007. u 11:04 • 1 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač