Note i akordi

četvrtak, 20.09.2007.

Oliver Dragojević - Cesarica

D G
Zlatni konci litnje zore
Asus4 A Bm
Došli su u njene dvore
G Asus4 D
Da bi moju jubav budili.


Svitlo nek' joj jubi lice
Lipo ka' u Cesarice
Kad je ja ne mogu jubiti.

Zlatna mriža njenog tila
Dušu mi je uvatila
Da je baci nazad u more.

Svake noći prije zore
Dolazim u njene dvore
Bile dvore moje pokore.


D G
Cilega života ja sam tija samo nju
A D A
Da do njenog srca nađen put
F Bm G
Cilega života moje tilo je bez nje
D Asus4 A D
Ka' cviće bez vode.


Zlatna mriža njenog tila
Dušu mi je uvatila
Da je baci nazad u more.

Svake noći prije zore
Dolazim u njene dvore
Bile dvore moje pokore.

20.09.2007. u 12:33 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač