Note i akordi

četvrtak, 20.09.2007.

Željko Bebek - Oprosti mi što te volim

Am Dm
Šta se ovo majko moja
E Am
sa mnom dogodi.
Dm
Slomilo se sve u meni
G C
grom me pogodi,
Dm G
kao da sam lutka koja
C Dm E
bol ne osjeća.
Am Dm
Ostavi me ljubav moja
E Am
usred proljeća.

Preko polja za mnom idu
dvije muzike.
Jedna uvijek tugu svira
da me ubije.
Druga samo jednu pjesmu
pjesmu ljubavi,
koju neću moći
ja preboljeti.
C G
ref: Oprosti mi što te volim
C G
bog me kaznio
C G C G
dao mi je da te vidim, pa te uzeo,
Dm G C Dm E
a u mome srcu samo teku otrovi
Am Dm
u njima me nema više,
E Am
u njima si ti.

Preko polja za mnom idu
dvije muzike.
Jedna uvijek tugu svira
da me ubije.
Pustio sam jednu suzu
mušku najtežu
pustio i sa njom dušu,
dušu ranjenu.

ref: Oprosti mi što te volim ...

20.09.2007. u 12:44 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač