Note i akordi

četvrtak, 20.09.2007.

Oliver Dragojević - Moj lipi anđele

D
Negdje jos cuvam nesto za tebe
Kad dodju jutra puna nevoje
G
I kad nam nista ne ide
D
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
I srce stisne se od nevoje
Ja cuvam nesto za tebe
Pogledaj u mene

Hm Fism
To moze dati samo onaj koji te
Hm A
kad podje po zlu voli vise od sebe

D Fism G A
Moj lipi andjele
D Fism A
Pogledaj u mene
Hm G D
Ako nas tuzne jutrom probude
e A D A
Ja cuvam osmjeh za tebe
Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmjeh samo za tebe

Ako nas tuzne jutrom probude
i srce stisne se od nevoje
Ja cuvam nesto za tebe
Pogledaj u mene

To moze dati samo onaj koji te
kad podje po zlu voli vise od sebe

Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmjeh za tebe
Moj lipi andjele
Pogledaj u mene
Ako nas tuzne jutrom probude
Ja cuvam osmjeh samo za tebe
Ja cuvam osmjeh samo za tebe

20.09.2007. u 20:39 • 1 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač