Note i akordi

četvrtak, 20.09.2007.

Mišo Kovač - Ja nemam više razloga da živim

A
Zove me društvo na čašu vina
E
dok gitara tiho svira,

a meni noćas do ničeg nije
A
srce se samo od sebe krije.

A
ref: Ja nemam više razloga da živim
E
ja nemam više čemu da se divim.
A
Ja neću noćas ni za kog' da znam
E A
kad nje već nemam bolje da sam sam.

A
Kako da pjevam kad mi se plače
E
kako da pijem kad duša boli

kako ću kako noćas sa vama
A
kad ona negdje drugoga voli.

ref: Ja nemam više ...

20.09.2007. u 22:14 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač