Note i akordi

četvrtak, 20.09.2007.

Mišo Kovač - Hej živote što me snađe

SOLO: A G D A

D G7 D
ref: Hej živote što me snađe
E7 A
sve su moje potonule lađe.
G D
Još me jedna ruka u snu dira
A D
tvoja duša mojoj neda mira.

D
Ponoć kuca, a tebe nema
A
teku sati, dan za danom ide.
Em G
Samo čujem vjetar u daljini / 2x
A D
moje oči puta ne vide.

Imao sam srce puno snova
moju tugu samo nebo zna.
Ja bez tebe snage više nemam / 2x
samo mi je suza ostala.

ref: Hej živote što me snađe ... / 2x

20.09.2007. u 22:18 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač