Note i akordi

četvrtak, 20.09.2007.

Gibonni - Divji cvit

E --------------------------8-10-8 10_13-13-12-10-8-10_12-8-----
H ---86_5_6-8-10-----------------------------------------------
G --------------------------------------------------------------
D --------------------------------------------------------------
A --------------------------------------------------------------
E --------------------------------------------------------------


E --------------------------10_13-13-12-10_8-8----------8--1
H 10_11-10-8_6-8_10-8_6--------------------------5-6-6_8---1
G ---------------------------------------------------------2
D ---------------------------------------------------------3
A ---------------------------------------------------------3
E ---------------------------------------------------------1


F C Dm F
I ni mi potriba sad ka aempja gubiti mir,
Dm C Dm F
jer ja sam propuca kost za ljubav, nimam lipu ri

F C Dm F Dm C
I ~alim Bo~e i trud i ludu glavu s kojom ne mislim, ko me je natira da je
Dm C F
proban da je vako zavolim, da je vako zavolim

REF: F-C-F Dm-C-F Dm-C-F Dm-C-F
1. U srce me poto
aj ka divji cvit, pusti da~d iz oka da okripi
F-C-F Dm-C-F Dm-C-F Dm-C-F Dm-C
2. U srce me poto
aj ka divji cvit, pusti da~d iz oka da okripi naciklu jubav
F
u meni
Dm C F Dm C F Dm C
A da je
oviku bit ka raapa, i da je u duai zal i grub, ja ne bi se da do kraja,aa
C F
I nebi vako ginija za nju
C F Dm C F Dm
A da je
oviku bit ka raapa, da niata ne auti ka i zvir, ja ne bi se da do kraja,
C Dm C Dm C F
AA, ko me tira da je vako zavolim, ko me tira da je vako zavolim

REF: F-C-F Dm-C-F Dm-C-F Dm-C-F Dm-C
U srce me poto
aj ka divji cvit, pusti da~d iz oka da okripi naciklu jubav u
F
meni /2X

F C Dm F Dm C Dm
I ni mi potriba sad ko aempja gubiti mir, jer ja sam propuca kost za jubav
F
niman lipu ri

F C Dm F Dm C
I ~alim Bo~e i trud i ludu glavu s kojom ne mislim, ko me je natira da je
Dm C F C Dm F
Proban, da je vako zavolim, da je vako zavolim, EEO EEO OOOO
Dm C Dm C F
Ko me je natira da je proban da je vako zavolim

SOLA}A ISTOVREMENO I RIJE I

I ni mi potriba sad ko aempja gubiti mir, jer ja sam propuca .....
.........da je vako zavolim /2X

za ovu pjesmu svaki komentar i sugestije su dobre (izmjene,
dopune....

20.09.2007. u 22:29 • 1 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač