Note i akordi

četvrtak, 20.09.2007.

Gibonni - Zlatne godine

Am Dm G (Am7) Am
Noc bez zvijezda, gradovi bez imena i moja sjecanja
Am Dm G (Am7) Am
Tragovi kocenja na cestama sto vode do neba
E Am E Am Dm Am(sus4)
A bio sam na kraju svijeta sam, bez tebe korak do sna
E Am E Am Dm (Esus4)
Sam protiv svih na kraju vremena, a gdje si ostala ti

C G Am F
Zlatne godine i duge sjene
C G Am F
Pomoli se za nase vrijeme
C G Am D(sus4,sus2)
Jednu svijecu ljubavi
F G C
Zapali za mene
Hladna kisa moje noci umiva tvojim suzama
Nije zivot posuo sa ruzama sva moja sjecanja
A bio sam na kraju svijeta sam, bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena, a gdje si ostala ti


20.09.2007. u 22:35 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač