Note i akordi

petak, 21.09.2007.

Gibonni - Kao časna riječ

E A E B
Dobar i glup ista je stvar
E A B
Tu ništa promjenit ne mogu.
C#m A
Sve što sam činio
B E
Da bi nas održao
C#m A
Sad služi na moju sramotu
C#m B E
I na obraz moj.

E A E B
Podigni zid bezbroj godina dug
E A B
Učini mi uslugu tako.
C#m A
Jer lijepo govoriš
B E
Samo da mi ugodiš.
C#m A
Sa figom u srcu je lako
C#m B E
dati časnu riječ

Uvod: 1.dio

C#m A E
Ako te pokušam čuvati
C#m A E
Sam ću sebi se narugati.

C#m A
A to je prevelika cijena
E B
Za nešto čega nema,
C#m B A E uvod ~~
Što u tebi ne postoji......ono nešto, za ljubav

sveto,...nešto kao časna riječ.

E A E B
Podigni zid bezbroj godina dug...
E A B
Tako da ne mogu preko.
C#m A
Da te ne vidim,
B E
I da ne osjetim
C#m A
Da za tebe ima, još netko
C#m B E
Meni nepoznat.

Uvod, C#m E B C#m A E B C#m A E B


C#m B A E
.......to u tebi ne postoji....
C#m A E
Ako te pokušam sačuvati....

C#m B A E
.... Što u tebi ne postoji 2x ...

uvod ~~
ono nešto, ono nešto,.............uuuuu....

za ljubav sveto

nešto kao časna riječ ono nešto......

21.09.2007. u 12:22 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač