Note i akordi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Bijelo dugme - Pristao sam bit ću sve što hoće

G D C
Pristao sam bit ću sve što hoće
Am Em H C D
Evo prodajem dušu vragu svome
G D
I ostat ću samo crna tačka
C Am Em H
Poslije ove igre kad me slome
C
Kad me mirno slome
Am D G
Pristao sam bit ću sve što hoće
D C Em
La la la la la la la la la la

G D C
Mislio sam da se zvijeri boje
Am Em H
Ove vatre koja trag mi prati
C D
I to sam mislio
G D C
A sad nosim kako mi ga skroje
Am Em H C
Po meni se ništa neće zvati
Am D G D C
Po meni se ništa neće zvati

Zablude sam, evo, prestao da brojim
Nemam kome da se vratim kući
Dokle pjevam dotle i postojim
Prijatelji bivši, prijatelji budući
Pamtite me po pjesmama mojim
Pamtite me po pjesmama mojim

24.09.2007. u 17:12 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač