Note i akordi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Bijelo dugme - Nakon svih ovih godina

G Hm C D
Tebi je lako jer ti ima^Ú mene,
G Hm C
a ^Úta sam zato dobio.
C D G Hm Em
Na kraju će^Ú me ostaviti,
E Am D G C
e to bi i blesav vidio.
D G Hm C D
Poneka ljubav mo^Ţda vrijedi bola,
G Hm C
moja i tvoja vi^Úe ne.
C D G Hm Em
Jer ti si samo trag u pijesku,
E Am D G C
gorka brazda koja nestane.

D G Hm C D G D
ref: Danas otvaram oči nakon svih ovih godina,
G Hm C D G
niti ja voljeh tebe, nit' si ti mene voljela,
Hm C D G
samo stara navika je ostala.

24.09.2007. u 17:14 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač