Note i akordi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Bijelo dugme - Đurđevdan

Am G C Dm Am
Proljeće na moje rame slijeće, đurđevak zeleni
Dm Am F G Am
Đurđevak zeleni svima osim meni

Drumovi odoše, a ja ostah, nema zvijezde danice
Nema zvijezde danice, moje suputnice

Ej, kome sada moja draga na đurđevak miriše
Na đurđevak miriše, meni nikad više

C Dm C Dm
Ej, evo zore, evo zore
Am Dm
Bogu da se pomolim
Am Dm
Evo zore, evo zore
F
Ej, Đurđevdan je
Dm Am E7 Am
A ja nisam s onom koju volim

Ej, kome sada moja draga na đurđevak miriše
Na đurđevak miriše, meni nikad više

Njeno ime neka se spominje svakog drugog dana
Svakog drugog dana osim đurđevdana

Ej, evo zore, evo zore
Bogu da se pomolim
Evo zore, evo zore
Ej, Đurđevdan je
A ja nisam s onom koju volim

24.09.2007. u 17:22 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač