Note i akordi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Zlatko Pejaković - Što mi radiš osjećaš li to

A
Nisam spavo, nisam spavo šta mi radiš luda glavo
D
zbog tebe ja noćima sam nesretan.
A
Moj živote, moj živote daleko si od ljepote
D
kad si bez nje rado bih te prodao.

G A
Jer jaa...

G D
U životu jedan dan, živio bih kao kralj,
A D
živio bih kao kralj.
G D
Kada bi me ljubile davnu ženu ubile, / 2x
Em A Em A
tvoje usne nesrećo, tvoje usne nevjero,
D
šta mi radiš osjećaš li to.

24.09.2007. u 17:31 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač