Note i akordi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Parni valjak - Pusti nek traje

A D
Ma pusti nek traje
Em
Sve dok traje dobro je
G A
Ne obećavaj ništa, ja te ne tražim ništa
D A
Lijepo je i to je sve

Ma pusti nek traje
Još je daleko svitanje
Nisam ni prvi ni zadnji, možda tek nešto draži
Ne pretvaraj se
G D A
Ja sam samo jedan u nizu
G D A
Ne znaš im ni broj
G D A
Drag sam samo kad sam ti blizu
G A
Tad sam tvoj, samo tvoj

A sutra sutra je novi dan
Čitav život do sutra
Cijeli roman do jutra
Ma pusti sad to
Jednom netko ce doći
Doći da ostane
Možda baš ja, tko to sad zna
Ima još vremena

Ja sam samo....

24.09.2007. u 17:46 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač