Note i akordi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Parni valjak - Dok je tebe

Intro C F G C

F
Dotakni mi usne probudi mi tijelo,
G C C G F
jo^Ú je vatre ostalo dodirni mi du^Úu srce je vrelo,
G C
za tebe je gorjelo.

fef. 2x
F G C F G C
I samo ne daj nikada, da nam ljubav bude navika
F G C F G C
I samo ne daj ne daj nikada, da nam ljubav bude navika.

F G C

Slusam, cujem, gledam i vidim,
otvara^Ú se kao cvijet. Tvoje mi oci kazu ^Úto zelim,
u njima lezi sav moj svijet.

ref. 2x

G C G
Probudi me strah ne bi da te izgubim,
G C
samo ne znam kakve veze imaju godine sa tim
F C F
i idem dalje ja sa tobom zajedno,
C G F
dok je tebe ni^Úta drugo nije potrebno.

24.09.2007. u 17:47 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač