Note i akordi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Parni valjak - Sve još miriše na nju

Em G A C Em
Ne pitaj me nocas nista, pusti me da sutim
G H
Ja nocas trebam mir
Em G A C
Stare rane opet peku, moje bitke dalje teku
Em G H
Duso, ti nemas nista s tim


C G Am Em
Sa tvojeg izvora moja se dusa napila
C G H
Zedna tvojih godina
C G Am Em
I sada mamurna pita gdje je utjeha
G D Em
Gdje je mladost nestala


Idu dani, ja ih pratim, ponekad do tebe svratim
Duso, trazim zaborav
Mamim sate da se vrate, tragovima njenim hodam
Tiho, kao da je tu

Em G D C
Sve jos mirise na nju, i dan i jutro sto ce doci
Em G A H
Nakon ove noci, noci bez sna
Em G A G D
I dvjesto godina da ih brojim u samoci
Em G H
Otkako je otisla


U mojim venama jos je njenog otrova
Jos je doza prejaka
Al' tebe ljubim da ne poludim
Samo da zaboravim

24.09.2007. u 17:53 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač