Note i akordi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Oliver Dragojević - Vjeruj mi

Kažem ti nemoj a želim te više od svega na svijetu.
Kažem ti spavaja trebam te budnu baš noćas do kraja.
I ako volim kad me poslušaš tada poželi, da učinš po svom,
da odem od te noči u beskraj do raja.

Cijeli moj život kao gomila slika razbacanih po stolu.
Ti si moj album u kojem su sve one pronašle mjesto.
I znam da nema više traženja, jer ja sam u tebi pronašao sve,
sve ono što nikad u nijednoj nisam.

I zato ostani uz mene ovu noć.
Ti znat ćeš, da sam ja za tebe
i da ču uvijek biti tvoj.


Vjeruj mi kad ti kažem da te volim.
Kad ti kažem, da u tebi imam sve.
Vjeruj mi ja ču odsad uvijek biti samo tvoj.
Zauvijek tvoj ljubavi.


Cijeli moj život kao gomila slika razbacanih po stolu.
Ti si moj album u kojem su sve one pronašle mjesto.
I znam da nema više traženja, jer ja sam u tebi pronašao sve,
sve ono što nikad u nijednoj nisam.

I zato ostani uz mene ovu noć.
Ti znat ćeš, da sam ja za tebe
i da ću uvijek biti tvoj.

24.09.2007. u 21:08 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač