Note i akordi

ponedjeljak, 01.10.2007.

Boris Novković - U dobru i zlu

C G Dm
Između neba i zemlje,
F G C
kad te ljubim prolazim,
C G Dm
i ako odem nek' te grije
F Am
srce što ti ostavim.

Am F G
Ni vatre, ni vode, ne boj se, uuu.
Am F Dm F G
Kada te slome samo sklopi oči zovi me.

C G Dm
U dobru i zlu, u javi i snu,
F G C
znaj da uvijek bit ću tu.

I kad padne noć i kad svane dan,
tu sam ljubav da ti dam.

K'o nebeska ptica u zlatni kavez
kad te nema zatvoren sam.

Jer što je ljubav ja sa
tobom jako dobro znam.

Ni vatre ni vode ne boj se, uuu,
kada te slome samo sklopi oči, zovi me.

01.10.2007. u 11:51 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač