Note i akordi

ponedjeljak, 01.10.2007.

Boris Novković - Pjesma moja to si ti

C
Pjesma moja to si ti,
F C
ja znam da ljubav mi govori.

F C
Na nebu lopov mjesec snuje se
G C
žut i kao da pokazuje put.


Sve što tebi rekoh ja,
sudbina to više no istina.
Ti si tiha rijeka prema
mom snu, sreće ti si obala.


Am
Bježe dani, noći, bježi život,
F C G
stalno baca mreže preko nas.

Život stalno zamke sprema,
zato slušaj moga srca glas.

C Am
Pjesma moja to si ti,
F G
zauvijek si u meni.
C Am
Pjesma moja to si ti, to si ti,
F G C
ne mogu te ukrasti.

01.10.2007. u 11:52 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač