Note i akordi

utorak, 02.10.2007.

Crvena jabuka - Vraćam se tebi seko

C
Tog maglovitog jutra smo sjeli u lađu,
F G C
staru teretnu što prevozi građu, kapi kiše rađale su grad.

Zaplovismo morem bez valova,
preko kanala u luku spasa, za malo kruha i miran san.

C F G C Am
Kapetan stari je lulu cidija, kraj njega još stariji breki je sidija,
F G C
a mene je sve više lomila glad.

Kihnija san u prsima bol me cipala u daljini svjetionik je lino šepa,
iz obale se rađa grad.

C F G
Siđoh sa broda u staru luku, djevojke me počeše hvatati za ruku, a
C
ja sam ovdje tražio dom.

Pasa sam u oštariju trudnih dokera tamo se pilo i igralo pokera,
te noći sam mislija o njoj i o starem kraju svom.

C F G C E Am
ref: Vraćam se tebi seko, makar moro' plivajući preko, / 2x
F G C
vraćam se sekice.

C F G
Svratih u krčmu umornih dokera, tamo se pilo i igralo pokera,
C
te večeri sam mislio o njoj i o starom kraju svom.

F G C Am
I o njenim crnim očima, ča bez mene već noćima,
F G C
ne moru dotaknuti san.

I o uvali maloj bistroga mora, poštenim ljudima i mirisu bora,
gdje samo plima remeti dan.

ref: Vraćam se tebi seko ...

02.10.2007. u 11:50 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač