Note i akordi

utorak, 02.10.2007.

Crvena jabuka - Mahala

Am F C E
Pijani koraci u zoru i svađa preko puta,
Am F C E
čađavim ćirom prema moru, sitna meza, a rakija ljuta.

Am F C E
Kišobrane popravljam, netko viče u ljetnom danu.
Moj poklon za njen rođendan, prvi skok s kuće pod branu.

Čuvar kuća na kapiji u svijetlo plavom loncu.
Perači peru ulice i djeca na Washington-cu,

Buđenje bez mljekara, ko' noć bez ljubavi.
Bez raspjevanog poštara, pismo ne dolazi.

F G C E F G C E
ref: Dobra moja Mahala, kao da je zaspala, zaspala i umrla. /2x

Kukuruzi i kestenje, mirišu ispred ljetnog kina,
volim rano jesenje i kad me ljubiš poslije puno vina.
Imo' pa nemo' sada znam je kletva najveća,
ali me nikad neće biti sram onog što osjećam

ref: Dobra moja Mahala ...

02.10.2007. u 11:55 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač