Note i akordi

utorak, 02.10.2007.

Crvena jabuka - Čarolija

Am
Od mene i tebe
E
samo magle plavičast trag
Am
čitav svijet se okrene
E
kada me pozove vrag.

F G
Za tvojim stopama
F Am
da ispod sjećanja
C G
nađem znak od plamena
F E
našeg vremena.

Ciganka mi gatala
razlile se rijeke na dlanu mom
ne piše utjehu
već želja gonjena ludilom.

Am E
ref: Čarolija kad prestane
Am E
i prašina sna nestane
C
u mojim zvijezdama
G
sam bog zna
F E
luda nada još je ostala.

Crvena haljina
i poznat parfem k'o da si tu
samo dodir koljena
i opet sam u bunilu.

E C
U mojim zvijezdama
G F E
sam bog zna, luda nada još je ostala.

02.10.2007. u 11:56 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač