Note i akordi

utorak, 02.10.2007.

Crvena jabuka - Na dlanu mi piše

intro: C F G G F C

C F C F B F
Fajrunt je ljubavi, pakuju se koferi
G
i na stolu ništa nema, a anđeo koji drijema
C F C
nitko da ga probudi.
C F C F B F
Bogu dane ukrali, mi smo u toj kafani
G
džepovi nam orasi u srcu lopovluci
C F C
nitko ništa ne vidi.

F G C
ref: Hajde, hajde, jer, jer, jer, jer, srce traži radosti
F G C F G
hajde, hajde, jer, jer, jer, jer, daj mi samo malo nježnosti.
C F G C F G
Na dlanu mi piše sa tobom ću više
F G C F G
sa tobom ću sve, daj budi uz mene.

Fajrunt je ljubavi, svjetlo su ugasili
u sve nos gurati, i o svemu truniti
baš smo lijepo navikli
da me hoće vragovi, danas tebi odnijeti
da mi malo nade daš, da me malo razdrmaš
da se se počnem gibati.

ref: Hajde, hajde, jer ...

02.10.2007. u 11:58 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač