Note i akordi

utorak, 02.10.2007.

Crvena jabuka - Neka vrijeme mijenja sve

C F C
Sad je stvarno zbogom i ne reci riječi preteške
F C
stigle su me suze, al' sve su suze meni poznate
G F C
neko vrijeme zlo i nas je dotaklo.

Umoran sam mala, sit sam priča, noćnih lutanja
trebam zlatna jutra, želim duga lijepa čutanja
moje ludilo još ti nije poznato.

G F G
ref: Pobjeći, ali kako od onog što je u nama
F C
neki đavo sa ljepljivim usnama
Am F G
dok godine klize niz obraze,
C
neka vrijeme mijenja sve.

Mahnito me ljubiš zadnji put k'o nikad do sada
ono što te guši, vatra je u bedrima
za vrata magije mi izgubili smo ključeve.
Zora modra puca, iz cigarete vučem zadnji dim
kratki bljesak jutra, stopili smo se sa njim
i više nikada, biserna školjka se zatvara.

ref: Pobjeći, ali kako ...

02.10.2007. u 11:59 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač