Note i akordi

utorak, 02.10.2007.

Crvena jabuka - Dok sanjaš

C
Ispisaću poneku riječ i za tebe
G C
Vjekova mir vraćaš mi ti
C
Smiruješ vode nabujale
F C
Moj šapat i krik ćeš pomiriti
G F
Pijem ti dah kao riječ svaku noć
C
Prije nego što usnim ja.
G F
I taj tren i zauvijek, samo ti
C
Ti si mi u mislima.


F
I kad nisi tu kraj mene, da znaš da me boliš
C
noćas ja ću da te čuvam dok spavaš.
G
I ljubim tamo gdje najviše voliš
C
dok sanjaš.

Hodao sam ja bos po oštrici
Kamen samoće život mi gradio
I stalno čekaš lopova da karte otvori
Hiljadu puta dosad me uvalio
Ljubim ti oči k'o u bunilu svaku noć
tu boju usnim ja.
Ti si izvjesnost u ovom ludilu
I jedino sunce što mi sja.

I kad nisi tu kraj mene, da znaš da me boliš
noćas ja ću da te čuvam dok spavaš.
I ljubim tamo gdje najviše voliš
dok sanjaš.

02.10.2007. u 12:58 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač