Note i akordi

utorak, 02.10.2007.

Crvena jabuka - Tuga ti i ja

1.

e
Evo me noci,
G D(F bass) e
stara prijateljice,
e
Opet njoj cu poci,
G D(F bass) e
Niz duge puste ulice.
a D
Tamo gdje strahovi prestaju,
e
obraz mi grije njen dlan
a e
Na njemu moje usne nestaju,
B
Beskrajno sam, uzdah joj znam.

----
2.

e D a D
e D a D
e D a D
e D a D

----
3. (isto ko i 1.)

Casti me noci, stara prijateljice.
U casu natoci, zudnju da mi slomije.
Zar nisam dovoljno gubio,
Tko ce izmjeriti bol.
Do ocaja ljubio, namjerno bjezao
Da bih se vracao.
----
4.

e G D(F bass) e
Opet mi se budi tuga, tuga najveca.
e G D(F bass) e
Koju nosi snijeg s planina, vjetar ravnica.
a D G D(F bass) e
Koga sad joj srce voli, kazi nek jos jace voli.
a D e
Idemo do dna, tuga ti i ja.

D a D
e D a D

-----
5. (isto kao i 1.)

Pozdravljam te noci,
Stara prijateljice.
I ovaj krug ce proci,
Nece stic' me kajanje.
Sta je ovo proljece,
spram njeznih godina.
Poziv njen me pokrece,
Cak i sa dna, isto izgleda.

----

4.

02.10.2007. u 13:01 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač