Note i akordi

srijeda, 03.10.2007.

Divlje jagode - Zauvijek tvoj

A Bm F#m E F#m
Zima je, decembar, mokri snijegovi.
A Bm F#m E F#m
Svuda su tragovi tvoji ostali.
A Bm F#m E F#m
Na tren pomislim, nisam ni za šta.
A Bm F#m E F#m
Nikad gore godine, dušo, vjeruj mi.


D A D A D
Sjećanja me bole sva, moja ljubavi.
D A E D
šibaju me vjetrovi, modri vjetrovi.
E F#m D A E
Zauvijek tvoj (tvoj) ...
F#m D A E
Zauvijek tvoj (zauvijek tvoj) ...


Sjećam se, ti i ja, moja jedina.
Pamtim sve, ti i ja, plave ulice.
Mjesec svud oko nas, a ti ljubiš me.
Topla si, drhtiš sva, da li sjećaš se.

Stajala si tu kraj mene, sva u suzama.
Kao srna uplašena, zbunjena.
Zauvijek tvoj (tvoj) ...
Zauvijek tvoj (zauvijek tvoj) ...

03.10.2007. u 13:00 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač