Note i akordi

srijeda, 03.10.2007.

Film - Mi nismo sami

Am Asus2 Am Asus4 Am Asus2 Am

Am
Koiko puta si ljubila stranca
Am C
I bila kao ptica kraj covjeka
Dm Am
Koji ne leti do tvojih visina
E E7
I ne zna tajnu skrivenu u tebi.


Ti si u tijelu punom zelja
Sa usnama zednim iznenadenja
A nikog nema tko je tvoj
I ova zemlja se ne zove dom.

U tvome oku je dragi kamen
Ili to suzu cuvas za mene
A ja sam samo snovidenje
Koje ti kaze, raduj se.


F E Dm C
Ne znam kad i ne znam gdje
F E Dm C
Ici cemo istom stranom ulice
F E Dm C
Vjeruj mi duso, srescemo se
F E C Dm E Am Asus2 Am Asus4 Am Asus2 Am
U svijetu tajni, mi nismo sami.

03.10.2007. u 13:06 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač