Note i akordi

srijeda, 31.10.2007.

Bajaga - Vesela pesma

C G C
Kako sam tuzan kad se sjetim moja jedina
G C
Koliko noci pored mene nisi spavala
G C
Tuzna detinjstva svoga odmah sam se sjetio
G C
Tuzan sam bio a da nisam ni primetio

Necu da pitam duso sta si nocas radila
U mome srcu gorku travu si posadila
Ne slusam zato sta mi ljudi govore
Ja nocas pijem samo zbog ljubomore


bridge:

C Fmaj7 C
Sijaju zvezde kao oci konobarice
G C
Da si bar ovde pa da dodju i drugarice
Fmaj7 C
niz moje grlo klizi ljuta prepecenica
G C
neka me slozi kao slozena recenica


Pomozi Boze ne znam kako cu sa zenam
Ne znas jel' pice sada tece tvojim venam
Zbog jedne zene koja dusu mi je ukrala
Ti nocas pijes,nek potece rakija

ref:
C G
Ja moram da pijem da zaboravim
C G
Ja ne smem trezan tu da boravim

31.10.2007. u 11:53 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač