Note i akordi

srijeda, 31.10.2007.

Đorđe Balašević - Ratnik paorskog srca

Aaug 1 2 2 3 0 x
Intro: Dm A
F C
Gm Dm
E A A7 Aaug A

Dm F
Kada se braca devetnaeste vrno
C A
S dalekog fronta di soldat je bivo
Prico nam kako ga trefilo zrno
Pa zavrto rukav i to pokazivo
Gm A Dm
A mi, a mi smo bili derani
Gm A Dm
A mi, mi smo bili derani

F C
Prico nam braca o mirisu mora
A Dm
I o patroli od koje je bezo
Pa kako je opsovo nekog majora
I zbog tog posle na robiji lezo
Gm A Dm
A mi, a mi smo bili derani
Gm A Dm
A mi, mi smo bili derani

Prico nam kako je preso Karpate
Zujali meci ko rojevi pcela
Reko je: Rat vam je krvav, da znate
Al mi nije zao ni ljudi ni sela
Eeee, zao mi konja

Kada se braca devetnaeste vrno
Svake je veceri prico na soru
Kolko je curica usput prevrno
I kako topovi livade oru
A mi, a mi smo bili derani
A mi, mi smo bili derani

I cim braca korak iz avlije kroci
Skupi se drustvo iz naseg sokaka
A svi smo imali velike oci
Prepuna srca i mastu decaka
Pa da, jer tad smo bili derani
Pa da, tad smo bili derani

Psovo je braca i krivce i zrtve
Puske i vaske i rov prepun blata
Reko je: Ne moz izbrojati mrtve
Jer su se carevi igrali rata
Eeee, zao mi konja

Negde u braci je paorski koren
I moze rata i rata da bude
Kad nije paor za soldata stvoren
Volije konje i zemlju neg ljude
A mi, a mi smo bili derani
I sve jos je vredelo za nas
E-hej, konji beli nebom terani
Kroz san i kroz oblake u kas

31.10.2007. u 12:13 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač