Note i akordi

srijeda, 12.12.2007.

Mate Bulić - Prašina se diže

Prašina se diže

Ljubila me materina Mara
namigusa, becarusa stara
na oca se umetnula svoga
starog lolu kralja becarskoga

Volila je derneke i sila
prva cura u selima bila
kad se sa mnom u'vati u kolo
vrtit ce se nebo na okolo

Ref. 2x
Igraj Mare, prasina se dize
siri ruke okreci se brze
prasina te ovila u bilo
ajde Mare dotakni mi tilo

Krenula je u nedilju svetu
sa Kupresa prema Prgometu
zvizdan pece, pritisnula susa
putem sam je grlio i kusa

Sveti Stipan vruce litnje doba
dugo sam je ljubio i proba
prasna cesta, nebo, kamen plavi
kolo krece selo festu slavi

Ref. 2x

Ajde Mare dodirni me
primakni se blize
skoci Mare, skoci Mare
prasina se dize

Ref. 2x

12.12.2007. u 19:51 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač