Note i akordi

srijeda, 12.12.2007.

Mate Bulić - Svatovska

Svatovska

Spremaj, majko, oce, svate
primak'o se dan
e moj kume, stari svate
mlada kao san

Sto da radim, mila majko
sto da radim ja
zanijela me ocima cura malena
Samo sam je malo, majko pogledao ja
a ona se nasmijala, gotov sam ti ja

Ref.
Hocu da se zenim, rode
vec je dosao dan
neka cura mladicima
odoh kvragu ja

Spremaj, majko, oce, svate
primak'o se dan
e moj kume, stari svate
mlada kao san

Godinama momak bio, momkovao ja
a sada me ova mala sasvim smotala
zovite mi svecenika, necu umrijet' ja
hocu samo da se zenim, i mala je za

Ref.

12.12.2007. u 19:56 • 1 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač