Note i akordi

ponedjeljak, 17.12.2007.

Toše Proeski

Ako me pogledaš u oči
Angel si ti
Bože brani je od zla
Čija si
Ćini
Čuješ li
Da 'l si sretnija
Hej plavooka, hej bosonoga
Igra bez granica
Ima li dan za nas
Jedina
Još i danas zamiriše trešnja
Još jedan stepenik
Kad srce plati stari dug
Kad varaš ti
Kazna moja si ti
Ko ti to grize obraze
Krajnje vrijeme
Lagala nas mala
Ledena
Life
Loše ti stoji
Luda mala
Mala
Meni hvala ni jedno
Najljepše moje
Pratim te
Srce nije kamen
Veži me za sebe
Volim osmijeh tvoj
Hold me tight

17.12.2007. u 09:08 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač