Note i akordi

ponedjeljak, 17.12.2007.

Toše Proeski - Ima li dan za nas

Ima li dan za nas

Prazan je grad, a u dusi si ti
tuzno pas me gleda
sacuvaj bar jedan kofer za sne
a ja srce ne dam

Ponos je zid, ko da pokuca sad
tesko je kad molis
svaka je rijec nova pjesma za nas
a jos uvijek te volim

Ref.
Ima li dan za nas
da otkrijem zasto sam ziv
da bacim veo tuge i zla
da potpisem da sam ja kriv

Ima li bar jedan dan za nas
da otkrijem zasto sam ziv
da bacim veo tuge i zla
da potpisem da sam ja kriv, proslosti

Nestaje dah, vrata otvaras ti
ocima te lazem
pozelim sve da je isto k'o prije
sta da prvo kazem

Prazan je grad, a u dusi si ti
tuzno pas me gleda
sacuvaj bar jedan kofer za sne
a ja srce ne dam

Ref.

Ref.

17.12.2007. u 09:25 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač