Note i akordi

ponedjeljak, 17.12.2007.

Toše Proeski - Jedina

Jedina

Magla na mom prozoru
mirise na nevolju
nocas sam ti tako sam
kisa pere ulice
gdje si moja ludice
jos bi nesto da ti dam

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Ref.
Jedina, sta si mi uradila
srce mi je pustinja
ljubav je presusila
jedina, sto me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Ref. 2x

17.12.2007. u 09:27 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač