Note i akordi

ponedjeljak, 17.12.2007.

Toše Proeski - Kad varaš ti

Kad varaš ti

Nisam te tu noc varao
bio sam s njom, ali nisam ljubio
tekle su rijeci, to priznajem
i nista vise, kunem se
tekle su bas k'o godine
ne lomi me

Ref. 2x
Kad varas ti, to prolazi
a kad ljubim ja, to ne valja
sta sam ti u zivotu, reci mi

Nisam joj krio da sam tvoj
to vec znala je od ranije
samo je tiho priznala
da vec dugo prati nas
za svaku tajnu nasu zna
to nije kraj

Ref. 2x

Ref. 2x

17.12.2007. u 09:32 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač