Note i akordi

srijeda, 26.12.2007.

Saša Matić

A ti si izabrala njega
Ako je tražite
Anđeo čuvar
Bolje da me ubila
Da bog da me draga nadživela
Da li smem zbog tebe da umrem
Dajem
Došli su mi drugovi
Grešnica
Hoću da ostarim sa tobom
Jednom kraj, zauvek kraj
Još po jednu
Kad ljubav zakasni
Ko te ljubi ovih dana
Kralj izgubljenih stvari
Kriva
Maskara
Moj grad
Ne idi s njim
Ne zovi me na greh
Ne zovi, ne piši
Neću priznati
Neke ptice nikad ne polete
Neudata
Nevera
Nije ljubav fotografija
Nije ovo moja noć
Odelo
Ostalo mi da se kajem
Otišao, vratio se
Poklonite mi nju za rođendan
Pola sata
Pravi se
Prokleta je violina
Reskiraj
Ružmarin
Sad je kasno
Što za mesec zaradim

26.12.2007. u 13:37 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač