Note i akordi

srijeda, 26.12.2007.

Saša Matić - Da Bog da me draga nadzivela

Da Bog da me draga nadzivela

Znam ja ko ce, majku da mi gleda
sinu slavu, u ruke da preda
znam ja ko ce, kandilo da pali
znam ja ko ce, za mnom da zazali

Ref.
Da Bogda me draga nadzivela
nadzivela i pozivela
i kad bi me zemlja posivela
tvoja bi me ljubav ozivela

Znam ja ko ce, ime da mi cuva
starom ocu, tursku kafu skuva
znam ja ko ce, kandilo da pali
znam ja ko ce, za mnom da zazali

Ref. 2x

26.12.2007. u 13:50 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač