Note i akordi

srijeda, 26.12.2007.

Saša Matić - Ruzmarin

Ruzmarin

Pogled mi tvoj srce nacinje
dok ti se telo ka meni naginje
i gotov sam da opet glupost napravim
a resih da se popravim

Sta mi to treba, sta ce reci svet
svi ovde znaju da sam zauzet
al' gotov sam da opet glupost napravim
ne mogu da se popravim

O, tvoja lepota boli
o, hajde leci me
o, jos nocas slobodan sam
o, sutra zenim se

Ref.
Ruzmarin vec nosim na reveru
u dzepu mi burma da joj dam
na ruci sat sto pet minuta kasni
ako se kraj tebe uspavam

Pogled mi tvoj srce nacinje
iz iskustva znam to tako pocinje
a kada nesto pocnem
ja ne prestajem i nikada se ne kajem

Ref.

Ref. 2x

26.12.2007. u 14:34 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač