Note i akordi

četvrtak, 27.12.2007.

Bajaga - 220 u voltima

220 u voltima

Pale se svetla, zuji elektrika
kroz vazduh kruzi cista energija
gledam u pod, a pod se pomera
pod nogama

E-dur mi izlazi iz svih celija
dobos me udara samo na dva
ja ne znam kol'ko imam napona
u voltima

Ref.
To je taj zvuk koji me pomera
to je taj zvuk koji me obara
to je taj zvuk koji me pomera
sa dvesta dvadeset u voltima
u voltima

27.12.2007. u 14:21 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač