Note i akordi

četvrtak, 06.03.2008.

Hari Mata Hari

Ko prvi dan
A gdje je ona
Ako padate snjegovi bijeli
Barbara
Baš ti lijepo stoje suze
Bilo je lijepo dok je trajalo
Da mi je ova pamet bila
Daj još jednom da čujem ti glas
Eh, da si još malo ostala
Emina
Gdje li si sada, ljubavi
Gdje si sad
Godina za godinom
Hajde ustani
Hej, hej, djevojke
Hej, kako si
Idi, idi
Igrale se delije
Ivana
Ja imam te, a ko da nemam te
Ja nemam snage da te ne volim
Ja odavno nemam razloga za smijeh
Ja te volim najviše na svijetu
Javi se
Kad dođe oktobar
Kad jesen zamuti
Kao domine
Lejla
Lud sam za tobom
Nek nebo nam sudi
Nema čega nema
Ostavi suze za kraj
Otkud ti ko sudbina
Prsten i zlatni lanac
Ružmarin
Strah me da te volim
Sve ljubavi su tužne
Svi moji drumovi
Volio bih da te ne volim
Zar je to još od nas ostalo

06.03.2008. u 14:51 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač