Note i akordi

subota, 08.03.2008.

Alen Islamović

Aj jaj joj
Da sam te manje volio
Eh da mi je
Ej karanfile
Ej ljubomoro
Ela
Haj nek se ćuje
Hajde ljepoto
Hajdemo u planine
Ho-ruk
Idi, putuj
Ispod kaputa
Još se ljube Una i Sana
Kad bi mi i tebe Bog oprostio
Kad umrem
Ljeto je, željo moja
Ljubice
Mjeseče, hajduče
Moj rođeni brat
Naspite još jednu
Ne okreći se
Nema meni bez tebe
Od Sarajeva do Banja luke
Opet meni đon
Pada kiša
Piši Emina
Privjesak na lančiću
Samo nebo zna
Šećeru
Skuter
Slijepac
Srce od Bosne
Ti, samo ti
Ti si moja eksplozija
Tvoje suze
Zemljo moja ne daj na se
Žene se moji jarani

08.03.2008. u 14:01 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač