Note i akordi

subota, 08.03.2008.

Alen Islamović - Zene se moji jarani

Zene se moji jarani

Tvoga boka nema da me opet grije
dusa pusta kao kuca bez djecurlije
ej rakijo, rako sad tebe volim jako
a ti mene u crnicu zemlju polako

Ref.
Zene se zene moji jarani
zene se kazu s jeseni
sve ce to narod pozlatiti
a tebe u crno zaviti

Gdje uvene cvijece tu i nema srece
zadnji vlak sam za te bio Bog me kaznio
pio bih i picu dok je u litricu
a kad mi nestane ja cu iz kafane

08.03.2008. u 15:04 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač