Note i akordi

utorak, 11.03.2008.

Alen Nižetić - Pala si s neba

Pala si s neba

Kao zadnja sansa, ko odgovor na sve
klekla si u blato i podigla si me
razisla se magla, i pepeo i dim
ti dala si mi snage, da opet ozivim

Ref.
Jer pala si s neba, kao andjeo
najljepsa od svega, sto sam vidio
i sada spavas mirno na mom ramenu
opet vjerujem u ljubav
vjerujem u nju, vjerujem u nju

Razisla se magla
i pepeo i dim
ti dala si mi snage
da opet ozivim

Ref.

S tobom hodam i po vodi
svaku rijeku mogu prijec
da sam bolji nego prije
vjeruj mi na rijec

Ref.

11.03.2008. u 16:51 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač