Note i akordi

ponedjeljak, 29.11.2010.

Bajaga - Beziš Od Mene, Ljubavi

Beziš Od Mene, Ljubavi

C G
Svakog dana od mog srca

Am F G
otkine se jedan deo

C G
svake noci imam tuge

Am F G
dovoljno za zivot ceo

C G
Noc postoji samo zato

Am F G
da bi meni bilo teze

C G
i da sanjam tvoje usne

Am F G
sto pred zoru nekud beze

Ref.

C G Am F G
Bezis od mene, ljubavi

C G Am
bezis od mene, ljubavi

Isao sam putem svile
hodao sam dane, noci
pitao sam dobre vile
na kraj sveta u samoci

Da l' postojis samo zato
da bi meni bilo gore
vile kazu, to je ljubav
to se tvoje misli bore

Ref.

Da si otrovna ko brsljan
koji preko zida puze
trov'o bih se svakog dana
a ziveo triput duze

C G
Svake noc sve je teze

Am F G
jer ti nisi tu, jer ti nisi tu
svake noci sve je teze C
jer ti nisi tu, jer ti nisi, ljubavi

29.11.2010. u 17:03 • 0 KomentaraPrintLink na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Note i akordi

Nađite note , riječi , tabove , akorde i ostalo što vas zanima na ovom blogu. Ostavljajte komentare i naručite pjesme koje biste željeli ako ih ovdje nema.

Udruga Fan Clubova: Oliver, Balašević Gibonni...



Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Brojač